O11 pakt de eerste punten

Pim Hendrix (schot)

5 oktober 2019 9:00

D.J. (Dennis) Liezenga

De O11 speelde zaterdag tegen SC Irene een vroege ochtend wedstrijd. Er werd om 9 uur afgetrapt in Tegelen. De wedstrijd ging in de eerste 10min gelijk op. Grashoek begon goed aan de wedstrijd en kwam via Guus Linskens met een mooi afstandschot op voorsprong. Daarna was het de beurt aan Irene die weer gelijk maakte.
Na een paar mooie combinaties kreeg Grashoek steeds meer kansen en het was Stan die voor de 2-1 zorgden.
Een paar minuten later scoorde Irene weer en de stand was weer gelijk.
De O11 schakelde een tandje bij en kwam via Stan, Bert en Teun op een riante 5-2 ruststand.
Na rust was het één richtingsverkeer naar het doel van SC Irene.
Dat zorgde voor een riante 3-11overwinning. In de tweede helft scoorde Stan nog 2x, Pim 2x, en  Teun en Stijn nog allebei 1x. Een prima resultaat voor onze eerste jaars JO11 in de derde klasse.
Volgende week speelt de O11 een thuiswedstrijd tegen Grubbenvorst, zullen ze dan weer winnen?