JO11-1 wint knap in Venlo van de Boys

Venlosche Boys, JO11-3JM

Grashoek JO11-1

Leike van Rijt (intikker)
Stan Verhaegh (vrije trap)
Pim Hendrix (schot)

30 november 2019 10:15

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen de Venlosche Boys op het programma, op voorhand een zeer lastige wedstrijd tegen een goede tegenstander. De Boys uit Venlo draaien al het hele seizoen bovenin mee. Maar Grashoek was er helemaal klaar voor. Zelfs op een koude vroege morgen in Venlo stonden de jongens en meisje uit Grashoek op het kunstgrasveld in Venlo erg goed te ballen. Voor de eerste keer in dit seizoen werd er niet gescoord en ook geen tegengoal gemaakt in de eerste helft van de wedstrijd. Toch was het een erg aantrekkelijke wedstrijd, met kansen over en weer! Maar met de brilstand van 0-0 gingen we de rust in. Grashoek kwam in de tweede helft nog beter in de wedstrijd en al snel was de voorsprong gemaakt. De voorsprong liep steeds verder uit en het besef kwam langzamerhand, dat Grashoek de bovenliggende partij was geworden. De drie punten leken vast en zeker in de tas te zitten. Onder de rook van Eredivisie club VVV-Venlo speelde onze jeugd uit Grashoek misschien wel de beste wedstrijd van het hele seizoen. De eindstand werd een dik verdiende 0-5! Erg trots was iedereen na het laatste fluitsignaal, Grashoek is nu zeker van de derde plaats in de competitie, met nog 1 wedstrijd te gaan. Volgende week reizen we weer af naar Venlo voor de allerlaatste wedstrijd van het seizoen..