JO11-1 verliest van buurman

Grashoek JO11-1

Koningslust JO11-1

28 september 2019 10:30

De bekerronde van het nieuwe seizoen is inmiddels met (wisselend) succes afgerond, twee ruime winst partijen tegen Kronenberg en Helenaveen en 1 verliespartij tegen Koningslust, met 3-5. Laat die laatste nu net de tegenstander zijn van deze tweede competitieronde! Vorige week werd overigens de eerste competitiewedstrijd jammerlijk verloren. Vandaag was dus de tegenstander bekend wat speelstijl en spelers betreft. We hadden geleerd van de bekerwedstrijd. Dit was ook wel te zien en de wedstrijd liep redelijk gelijk op, kansen aan beide zijde. Na een achterstand te hebben weggewerkt was de tussenstand 4-4. Nadat Koningslust even later de 4-5 had gemaakt werden er nog wat kansen gemist aan Grashoekse zijde en schoot Koningslust pardoes de 4-6 in de touwen en leek de wedstrijd enigzins beslist. Het verzet van de thuiszijde was een beetje gebroken en de buur kon uitlopen naar een comfortabele zege. De eindstand werd 5-10 in het voordeel van de mannen uit Koningslust. Volgende week mogen we heel vroeg uit de veren om in Tegelen, de drie punten proberen mee te nemen! Let's go!!