VOETBALLES!!

... (e.d.)
Coen Gommans (schot)
... (solo)
Luc van Oijen (scrimmage)
Luuk Vanlier (intikker)
Jelle Peeters (intikker)
Jelle Peeters (scrimmage)
Coen Gommans (schot)
Luuk Vanlier (schot)
Luuk Vanlier (intikker)

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 402

16 november 2013 11:00

Na een weekendje verplichte rust ivm de afgelasting in Reuver. Mocht de E1 vandaag in Egchel aantreden tegen de E1. De F-jes van Grashoek waren inmiddels al begonnnen aan hun wedstrijd in egchel en gaven het goede voorbeeld. Toen wij nog moesten beginnen hadden de F-jes al 6x gescoord. Zoals deze competitie wel vaker het geval is, begonnen we weer goed aan de wdstrijd. Egchel kon alleen maar kijken hoe Grashoek de bal rond speelde. En dat was juist wat gevraagd was vooraf. Zelf het spel maken, en vooral scoren. Toch duurde het tot de 13de minuut voordat de eerste keer werd gescoord. Binnen enkele minuten stond het 0-2door een ongelukkig geraakte bal van een egchelse verdediger en de 0-3 volgde ook binnen enkele minuten. Tot aan de rust waren er nog kansen genoeg, maar scoren "het blijft moeilijk". In de rust kon technisch directeur Leon, niet anders dan lof geven over het spel. Met de wedstrijd in Panningen in gedachte (5 doelpunten tegen krijgen in de tweede helft, terwijl je het in de eerste helft dik had moeten beslissen) een moedige uitspraak!! Vooral zo doorvoetballen, was het advies. Op de eerste minuut na in de tweede helft lukte dat ook goed. Egchel scoorde nog wel tegen, maar daarna was en bleef het Grashoek aan de macht.

Een zeer goede wedstrijd van al onze spelers en keeper.

Een voetballes voor Egchel en de punten mee naar Grashoek.

Volgende week de thuiswedstrijd tegen Kessel E2, de ploeg die (vermoedelijk kampioen) SVVH een punt afsnoepte. Dus we zullen er vol voor moeten gaan... aanvang 10.30uur