Grashoek Veteranen - Helden Veteranen

... (e.d.)

7 december 2013 17:00

Van Berlo

Het was de laatste wedstrijd voor de winterstop. Zeer slecht nat/glad veld. We begonnen goed maar toch was het Helden dat op voorsprong kwam. Omdat wij knullig bal verlies leden, en op het afstandsschot werd niet door onze gelegenheids keeper gedoken. Niet veel later nam grashoek een korte corner en het mooie voorzetje kon Marco Smeets makkelijk binnen koppen. Toch kwamen we weer op achterstand. Bij een corner voor helden kwam de bal tegen de arm aan in plaats van de borst penalty nummer 1. Wederom was de keeper kansloos nou dook hij wel maar had beter kunnen blijven staan. Daarna kwamen we weer gelijk door een zeer mooie goal van Richard Janssen die vandaag weer eens een keer in vorm bleek te zijn. En net voor het rustsignaal maakte Richard ook de 3-2.

Na rust gingen we in de harde regen gewoon verder waar we gebleven waren. Met goed voetbal. Snel liepen we uit naar en 5-2 voorsprong door weer 2 goals van Richard Janssen die steeds door goeie combinaties vrij voor de keeper kwam. Toch kwam Helden weer even terug doordat ze wederom een penalty kregen, en nog snelle treffer er achteraan kwam 5-4. Op het moment dat blauwe weer even bloed rook was het Helden verdediger Jos Wilms die een eigen goal maakte. 6-4 en toen waren de blauwe helemaal geknakt. De 7-4 kwam wederom van de voet van Richard Janssen. Die met zijn vele kilo's regelmatig de duels van de Helden verdedigers won. Met 5 doelpunten was hij zeer goed bezig. Het laatste doelpunt van de wedstrijd kwam op naam van Roger van Gemert. In zijn actie leek hij geblesseerd te raken aan zijn Hamstring. Maar hij kon het niet laten om op goal te schieten ondanks de pijn 8-4.

Een zeer goed pot van de Geel/Zwarten die deze wedstijd zeer goed als team voetbalde. Nu even een paar maandjes rust en over een paar maanden gaan we hopelijk gewoon verder waar we gebleven waren.