VVV'03 Veteranen - Grashoek Veteranen

VVV'03 Veteranen

Grashoek Veteranen

30 november 2013 16:00

Sportpark Herungerberg in Venlo. VVV 03 tegen Sv Grashoek. De mannen uit Venlo waren er nog niet klaar voor de scheids wel. Met tien man keek VVV binnen 1 minuut tegen een achterstand aan. Het was Richard Janssen die binnen schoot. Lang was Grashoek de betere ploeg totdat er een terugspeelbal misschien iets te langzaam was of de Venlosche speler te snel. Keeper Hans van Sleeuwen trapte de speler weg in plaats van de bal penalty 1-1. Na de penalty werd VVV beter en Grashoek slechter.

Na rust maakte de Venlonaren 2-1 en Leon Alards de 2-2 die hem mooi binnen kon tikken. Daarna was het weer VVV dat scoorde met een bekeken schot zette ze de stand op 3-2. Niet veel later werd het ook 4-2 door een hele harde zwabberbal, de keeper was kansloos. Net voor het einde van de wedstrijd was het Paul Spreeuwenberg die de 4-3 scoorde maar de tijd was te kort om er nog een gelijkspel eruit te halen. Tweede verliespartij van het seizoen.

Volgende week de laatste pot voor de winterstop tegen Helden.