Grashoek Veteranen - GFC'33 veteranen

...

23 november 2013 17:00

Pijneneburg

Sv Grashoek -GFC, geel/zwart gestreept tegen geel/zwart. Veld 2, op een verlicht veld in deze wintermaanden. Heel veel afmeldingen en geblesseerde spelers waardoor we wat hulptroepen hadden ingeschakeld. De mannen van Grashoek begonnen sterk maar vergaten de kansjes af te maken. Na 10 minuten werd Grubbenvorst wat sterker en dit resulteerde in 0-1 achterstand.
Na de rust pauze maakte Wilko v Sleeuwen zijn debuut bij de veteranen van SV Grashoek na heel wat jaartjes gestopt te zijn geweest. Dit ging hem zeer goed af waardoor zijn broer onder de lat het niet heel druk kreeg. Een harde wedstrijd maar scheidsrechter Pijnenburg floot zeer goed. Lang leek het er op dat dit de tweede nederlaag van het seizoen werd en GFC meende de overwinning binnen te hebben. Maar in de blessure tijd raakte Paul Spreeuwenberg de eerste goeie bal van de wedstrijd. Een mooie harde knal en de keeper was kansloos. Dit was ook het einde van de wedstrijd waardoor we toch weer een puntje behaald hebben.