Panningen Veteranen - Grashoek Veteranen

Grashoek Veteranen

16 november 2013 17:00

Geert

Mistig, zeer mistig was het in Panningen. Maar de mannen van Grashoek wisten het doel wel te vinden. Met een hele mooie aanval was het Bart van Mullekom die de 0-1 maakte. Panningen kwam op 1-1 door een kadootje van de scheids die dacht even voor Sinterklaas te spelen.Deze werd zeer goed ingeschoten anders had onze keeper Hans van Sleeuwen hem gehad want hij zat er zeer dicht bij. Dit was ook de ruststand.
Na rust het zelfde beeld mist en een goed voetballend Grashoek. Het was weer Bart van Mullekom die scoorde 2-1 door een mooie aanval met Roger van Gemert en Richard Janssen. En ook de 3-1 kwam op de naam van Bart van Mullekom die een assist van Richard Janssen zo binnen kon tikken. Even later was het Roger van Gemert die de 1-4 maakte door dat Paul Spreeuwenberg goed mee liep en de keeper daardoor op het verkeerde been zette kon Roger scoren. Weer een winst partij voor de Veteranen van SV Grashoek.