BELFELDIA-SV GRASHOEK

Belfeldia Veteranen

Grashoek Veteranen

26 oktober 2013 16:00

Weer 2 punten laten liggen. We kwamen nog goed op voorsprong door een hele goeie aanval waar Paul Spreeuwenberg buitenspelval ontliep en knap afmaakte.
Alweer kwam Paul Strik alleen voor de keeper maar net als vorige week miste hij weer. En als je zelf je kansen niet afmaakt gaat hij er aan de andere kant in. De verdediging kreeg de bal niet goed weggewerkt en de bal viel zo voor een speler van Belfeldia en hij maakte deze kans ook af. Ruststand was 1-1.
Tweede helft waren er een paar omzettingen gedaan maar dat viel niet helemaal goed uit. De verdediging was de eerste 15 minuten zoekende waardoor we op 2-1 achterstand kwamen door de twee snelle spitsen niet goed te dekken. Grashoek trapt weer af en binnen een minuut lag hij er weer in door een slechte terugspeelbal van Ger Spreeuwenberg. 3-1 achter maar we lieten onze kop niet hangen wederom een goeie aanval en Peter van Oijen legde de bal goed voor zodat Bart van Mullekom hem kon intikken. De laatste actie was de mooiste Peter van Oijen kreeg de bal buiten de zestien speelde 2/3 man uit en schoot knap binnen. 3-3 eindstand