SV GRASHOEK VETERANEN-KONINGSLUST

Koningslust veteranen

19 oktober 2013 17:00

Hanraets

Een heerlijk voetbal weertje gister op sportpark de Peelrand. We moesten deze week in het blauw voetballen om dat we tegen onze buren uit Koningslust moesten. De 1-0 werd gescoord door Roger van Gemert. Voor hij deze maakte had hij ook al een stuk of 7 kansen gemist maar hij was niet de enige deze middag. 1-0 was ook de ruststand. De tweede helft gingen we verder met het missen van kansen zowel Paul spreeuwenberg en Paul Strik miste een leeg doel. Onze keeper had een vrij rustige middag maar moest toch heel af en toe optreden. Maar Grashoek heeft verdient gewonnen alleen had er wat meer gescoord moeten worden.
Volgende week een uitwedstrijd tegen Belfeldia let op vertrek om 15.00 bij Café Ramones.