Wittenhorst- SV Grashoek veteranen

Leon Alards (intikker)
... (schot)

12 oktober 2013 17:00

Op het kunstgras van Wittenhorst gingen de partyen vandaag gelijk op. Waar het vorig jaar nog ijskoud was zodat er sommigen met skie pakken en mutsen rond liepen op het veld was het dit keer heerlijk voetbal weer. De eerste helft kregen beide ploegen kansjes maar die gingen er niet in ruststand 0-0.

De tweede was weer het zelfde spelbeeld een gelijk opgaande wedstrijd. SV Grashoek kwam nog wel op 0-1 voorsprong door een goeie vrij-trap van Bart van Mullekom en deze werd bij de eerste paal binnen getikt door Leon Alards. Al vrij snel kwam Wittenhorst weer gelijk 1-1 dit was ook de eindstand ook al had Grashoek nog wat kansjes om de winst mee te nemen, bleef het gelijk. Terechte uitslag en de Veteranen van SV Grashoek blijven ongeslagen.