SV GRASHOEK VETERANEN- SC IRENE

Sportclub Irene Veteranen

5 oktober 2013 17:00

Van Berlo uit Beringe

Ook deze week werd er weer gewonnen. Vorige keer tegen SC IRENE werden het nog dubbele cijfers dit keer bleef het steken op een 6-1 voor de mannen van SV GRASHOEK. 1-0 door Hans Hunnekens die eens goed wegliep en dit keer niet buitenspel stond. 2-0 door Paul Spreeuwenberg die daar 2 keer voor nodig had door de rebound er toch in te schieten de 3-0 was weer van Hans kappa Hunnekens die zijn man uitkapte in de zestien en mooi binnenschoot. Dit was wederom zoals al meerdere wedstrijden dit seizoen de ruststand.

Na rust leek het heel even dat het misschien wel fout zou gaan want de mannen van SC IRENE maakten 3-1 door goed de buitenspelval te ontlopen. Maar Grashoek bleef bij de les. 4-1 kwam op naam van Bart van Mullekom die door een mooi voorzetje vrij voor de keeper kwam. Even later was het Paul Spreeuwenberg die zijn man voorbij speelde deze kon dit niet hebben en pakte Paul vast. De zeer goed fluitende Van Berlo uit Beringe hoefde niet te twijfelen en legde de bal op de stip. Antonie Teeuwen was de man die hem nemen mocht en schoot de 5-1 binnenkant paal binnen. 6-1 was weer van Hans Hunnekens die met 3 doelpunten deze wedstrijd zeer goed bezig was.