Knotsgekke seizoenafsluiting!!!

... (e.d.)
Luuk Gloudemans (afstandschot)
Luuk Gloudemans (afstandschot)
Timo van Haastert (afstandschot)
... (corner)
Stan Verhaegh (afstandschot)

18 mei 2019 11:00

Doordat er twee teams zich hebben teruggetrokken stond vandaag alweer de laatste wedstrijd van deze competitie op het programma. Tegenstander is Bieslo die we nog van de vorige competitie kennen. Toen hebben we van ze gewonnen en daarmee het kampioenschap behaald.

Vandaag zag het er heel anders uit en na een paar minuten stonden we al met 1-4 achter. Het werd zelfs 1-7 . Doordat we gelukkig wat beter in de wedstrijd kwamen, konden we met een 3-7 achterstand gaan rusten. Dat beloofde een lastige tweede helft te worden. Ook omdat we geen wissels hadden door een paar blessures. In de rust even een speler van de JO-9 geleend en ineens ging het een stuk beter. We kwamen zelfs terug tot 7-7!

Maar het slappe begin van de eerste helft brak ons toch nog op want na de periode van aanval na aanval op het doel van Bieslo lieten de krachten op het einde een beetje na. Hierdoor kon de tegenstander weer aan counteren toekomen en scoorde nog 3 maal en wij 1 keer. Het scorebord gaf aan het einde 8-10 aan. Wat een monsterscore!