Stormachtig begin tweede competitiehelft

Lucas Winkelmolen (scrimmage)

9 februari 2019 10:00

Stormachtig begin tweede competitiehelft

Na het kampioenschap in de derde klasse is het team nu ingedeeld in de tweede klasse. Dat zal normaal gesproken zwaardere tegenstand opleveren, maar daar was in het begin van de wedstrijd niets van te merken en al snel stonden we met 1-0 voor. Echter leek het of nog niet iedereen wist dat de winsterstop voorbij was want met de eerste tussentijdse pauze stonden we terecht met 3-1 achter. Na het gesprek van de leiders gingen we er stevig tegenaan en maakten we net voor de rust zowel de 3-2 als de 3-3.

Inmiddels was het zeer hard beginnen te waaien wat misschien een voordeel kon zijn omdat we de tweede helft wind mee hadden. Maar net als in de eerste helft waren we een periode niet bij de les en stonden bij de tweede kleine pauze met 6-3 achter. Ook na deze pauze ging het ineens weer beter maar verder dan 6-4 kwamen we niet meer. Helaas haalden we de punten niet uit Lottum. Volgende week is er geen tegenstander zodat we goed kunnen trainen voor de eerstkomende wedstrijd op 23 februari