Pittige pot tegen koploper.

Grashoek JO11-1

ST Egchel/Panningen JO11-1G

... (solo)
... (intikker)
... (schot)
... (solo)
... (schot)

4 mei 2019 11:00

Vandaag eindelijk weer een keer voetballen en dan meteen tegen de nummer 1 van de ranglijst. In ieder geval de ranglijst die er nu staat want door het schema van de KNVB met doordeweekse wedstrijden loopt niet alles meer gelijk.

Met twee blessures hebben we vandaag geen wisselspelers. Het begin van Grashoek is goed en we komen met 2-0 voor. Regelmatig liggen er spelers geblesseerd op het gras, zowel van Grashoek als van Panningen. Niet door grof spel maar beide teams gaan er vol voor. Door goed verdedigen, en ook wat geluk, wordt de rust gehaald met een 2-1 voorsprong.

Panningen was het einde van de eerste helft al sterker aan het worden en zet dit in de tweede helft door en neemt een 2-3 voorsprong. Het lijkt er op dat de leiders van de tegenpartij liever willen winnen dan de spelers zelf, gezien de te fanatieke uitlatingen. Ook de scheidsrechter moet er aan geloven na twee keer een situatie met een bal die wel of niet uit zou zijn geweest. De bal moet helemaal over de lijn zijn geweest, dus gewoon door voetballen. Hieruit valt de 3-3 en het kan nog alle kanten op.

Helaas voor ons weet de tegenstander nog 2 keer te scoren en wij komen nog tot een bal op de paal waardoor de eindstand 3-5 is. Iedereen heeft alles gegeven en voor de toeschouwers was het een zeer spannende wedstrijd waarin van alles gebeurde. Als deze lijn wordt voortgezet kan het de volgende thuiswedstrijd wel eens uitverkocht zijn.