Sv Grashoek Veteranen- TSC 04

TSC"04 Veteranen

21 september 2013 17:00

Pijnenburg

Heel even dachten we een dejavu te hebben van vorige week. Het was weer Richard Janssen die enkele keren alleen op de keeper af ging maar meerdere keren faalde. Uiteindelijk wist hij toch weer 2 keer het doel te vinden. Even later was het Sjimmie die de 3-0 maakte dit was ook de rust stand.
We konden deze wedstrijd ook zeer blij zijn dat we de beste keeper van Grashoek op doel hadden staan. De mannen van TSC kwamen regelmatig gevaarlijk voor het doel van Grashoek maar keer op keer stond Hans van Sleeuwen  een doelpunt in de weg met Van Der Sar achtige reddingen. Als bondscoach van Gaal er was geweest dan was de keepers discussie van Oranje meteen opgelost. Toch moest onze Hans 2 maal de bal uit het net halen maar hij heeft wel de 3 punten binnengehaald voor de zwart/gele.

Het was deze week ook de wedstrijd van de Hamstring. De eerste helft viel Jeroen Maessen uit en de tweede helft was het Richard die het veld moest verlaten met een hamstring blessure. Hopelijk zijn ze weer snel hersteld zodat we weer gebruik kunnen maken van hun kwaliteiten