Sparta'18 veteranen - Grashoek Veteranen

... (e.d.)
...

14 september 2013 17:00

Het seizoen is weer begonnen. En wel meteen met een klinkende zege van 1-7.

De eerste helft waren de kansen over en weer maar onze spits had na eigen zeggen
te veel last van het droge kunstgras in Sevenum waardoor hij deze grote kansen miste.
De mannen van sevenum hadden de pech dat wij een grote grabbel TON in de goal hadden staan die vandaag zijn veteranen debuut maakte.
De 0-1 was een eigen goal van de ezels, de 0-2 kwam op naam van Richard (RJ).

In de rust zijn er een paar gedwongen omzettingen gedaan. 2 mensen moesten er naar huis daardoor zou coach van Berlo met 9 man met voetbalschoenen en 1 met zijn gewone schoenen op het veld te komen staan.
Peter v Oijen was zo aardig om dan nog  15 min mee te doen zodat we nog met 11 op het veld stonden.
Spits RJ had na kunnen denken hoe hij wel de kansen kon benutten en de andere spelers wisten dat het in 15 min moest gaan gebeuren om de voorsprong te vergroten. Dit gebeurde ook door hele goeie en mooie aanvallen. 0-3,0-4,en 0-5 waren voor RJ.
Met 10 man wist grashoek ook nog te scoren want de ezels waren helemaal kapot gespeeld.
Door goals van Jacques Janssen en Hacumo. In middels had grabbel Ton (die de nul wist te houden) gewisseld met de geblesseerde Hans Hunnekens die zijn goal niet schoon wist te houden. Een mooi afstand schot van de ezels en Hans vond het denk ik ook wel mooi want hij stond erbij en keek erna.

Een zeer verdienden zege. Volgende week weer een nieuwe ronde hopelijk met meer mensen!