04-10-13 Kabouters naar VV Helden

Grashoek Kabouters

Kabouter competitie najaar

4 oktober 2013 18:30

Op vrijdagavond 04-10-13 was het weer zover: onze kabouters mochten weer de wei (het veld) op. Zoals reeds aangekondigd ging de reis dit maal naar VV Helden.
Volgens traditie begonnen we weer met het vaststellen van de teams. Nadat onze 14! kabouters ingedeeld waren, gingen ze het veld op om zich warm te lopen. Omdat het snel donker begon te worden en ze op het speelveld in Helden geen verlichting hadden, werdt er besloten door Helden dat de gebruikelijke Ranja-break overgeslagen zou worden, en pas na afloop van de drie wedstrijden zou zijn. Met als gevolg dat tijdens de laatste wedstrijd de vermoeidheid toesloeg en onze kabouters er een heel stuk doorheen zaten. Maar van de negen wedstrijden werden er toch door hard werken  weer vijf gewonnen (negen wedstrijden winnen kon niet, want Grashoek moest ook tegen elkaar spelen).  Na afloop mochten alle kabouters mee helpen het veld zo snel mogelijk op te ruimen. En als beloning kregen alle kabouters een lollie. We nemen nu twee weken rust van de wedstrijden op de vrijdagavond en gaan op zaterdagmorgen 26 oktober naar SV Egchel.