Kabouters naar Rkmsv 27-09-13

Grashoek Kabouters

Kabouter competitie najaar

27 september 2013 18:30

Op een mooie nazomeravond , vrijdag 27 september 2013, reisden onze kabouters af naar Meijel. Als eerste werden de teamfoto's gemaakt door Jac, die hiervoor ook extra naar Meijel was gekomen. Daarna werden de teams samengesteld en hielden we een intrapkwartiertje.
Toen kwam het startsignaal en onze jongens voetbalden er flink op los! Van de eerste zes wedstrijden werden er maar liefst vijf gewonnen. Na de Ranja - break gingen de kabouters weer van start. Ondanks dat ze erg vermoeid waren, werden er van de drie wedstijden toch nog twee gewonnen. Een prestatie om trots op te zijn.
Vol goede moed reizen we volgende week vrijdag af naar VV Helden.