Helden kabouters - Grashoek Kabouters

Grashoek Kabouters

Kabouter competitie najaar

6 september 2013 18:30

Na al een paar weken op de Peelrand te hebben mogen trainen was het vrijdag eindelijk zover.....

De eerste wedstrijden voor onze kaboutertjes!!

Vandaag mochten ze de wedstrijden gaan spelen in Helden.

Het zag er om 16.00 uur niet naar uit dat deze wedstrijden in zonneschijn zouden worden gespeeld daar er een heuse wolkbreuk losbarstte, gepaard met onweer en bliksem.

Maar niets was minder waar! Een schitterende nazomer avond voor onze mannekes.

Met 12 spelertjes!!! (en dan miste we nog drie talenten te weten; Maks, Ryan en Bram) vertrokken we vanuit Grashoek naar Helden om met 3 teams aan te treden tegen Helden, Panningen, Koningslust en Baarlo.

Team 1; Rik, Luuk G, Tren en Giel.

Team 2; Joeri, Luuk S, Vinnie, en Dinand.

Team 3; Don, Niek, Timo en Zepp.

Elk team heeft wel een wedstrijd gewonnen en verloren en bijna elke kabouter had een goal gescoord. Al met al weer een leuke beleving voor de jongste spelertjes van Sv Grashoek.

Tevens de complimenten voor de organisatie van Voetbalclub Helden voor het goed geregelde toernooi!!

Het was een fantastische avond om de drie wedstrijden te spelen en we hebben er allemaal heel erg van genoten.

We hebben nu al zin om volgende week vrijdag naar Baarlo af te reizen om daar wederom 3 wedstrijden te mogen voetballen.