Winnen tegen een koploper

... (solo)
Luc van Oijen (intikker)
Assist: Coen Gommans
Coen Gommans (vrije trap)
... (solo)

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 402

28 september 2013 9:00

Na twee nederlagen op rij, werd het wel weer eens tijd om met de E1 ons eigen spelletje te gaan spelen. In de stralende zon op sportpark "Kerckeböske" moest dit gaan gebeuren tegen Helden E3. Helden had al 3 wedstrijden gewonnen en stond daarmee ook boven aan de ranglijst! Vooraf werd er per speler nog even duidelijk doorgenomen wat er verwacht werd, en voor het hele team wilde de leiders de "lach" terug zien en het spelplezier! Vanaf de aftrap was duidelijk dat Grashoek de bovenliggende partij zou worden. er werd vlot gecombineerd en na 4 minuten was het al raak. Jelle trapte een voorzet van Luc in de touwen. En binnen 5 minuten volgende nog twee treffers van Luuk en Luc. In de 14de minuut was het Helden wat iets terug kon doen. Maar Luc zorgde er toch voor dat we riant met 1-4 de rust in gingen. Na rust kwam Helden duidelijk wat meer aandringen, maar met goed verdedigend werk en Randy in de goal hadden we niets te vrezen. Coen maakte uit een goed genomen vrijetrap zelfs de 1-5 waarna het bij helden wel over was. Joris scoorde met een geweldig schot, na een mooie een twee met "gelegenheids" rechtshalf Gabriël. In de euforie van het doelpunt wist ook Helden nog snel een goaltje mee te pikken.

Een goede wedstrijd van "onze" boys, volgende week thuis tegen Koningslust E1 aanvang 10.30uur!