GRASHOEK JO11-1 - F.C. ROERDALEN JO11-1G

Niek Smeets (intikker)

6 oktober 2018 10:30

Bas Gloudemans

Na de zware partij van vorige week volgde, op papier, een wat makkelijkere tegenstander. Maar dat was in het begin niet te merken. Voordat de meeste supporters hun plek langs de lijn hadden ingenomen stonden we al met 1-0 achter. Waarschijnlijk waren de toeschouwers wat later omdat de tube zonnebrand weer voor de dag moest worden gehaald. We kwamen wat beter in het spel en net voor de eerste pauze werd het 1-1.

De tips van de leiders in de pauze pakten goed uit. We liepen gemakkelijk uit naar 3-1 en misten nog een aantal kansen. Toch maakte F.C. Roerdalen net voor de rust nog de 3-2 waardoor het een spannende wedstrijd bleef.

De tweede helft is duidelijk de helft van ons team. We beschikken over een uitstekende conditie en doorzettingsvermogen. De tegenstander werd compleet overlopen en het regende kansen. Soms leek het wel de schiettent op de kermis. Toen de stofwolken opgetrokken waren stond het 9-2 voor Grashoek en was het toch nog een duidelijke overwinning.