GRASHOEK JO11-1 - SVC 2000 JO11-2

Grashoek JO11-1

SVC 2000 JO11-2

... (solo)
Jesse van Bree (intikker)
... (solo)

29 september 2018 10:30

Bas Gloudemans

Vandaag moesten de spelers iets eerder op het sportpark aanwezig zijn ivm een fotosessie. De temperatuur was aan de lage kant maar gelukkig scheen het zonnetje. Dat is natuurlijk mooier voor de foto’s en ook voor de toeschouwers. De winterjas was nog niet nodig.

We begonnen sterk aan de wedstrijd en kwamen verdiend op 1-0. De tegenstander was nog niet in de buurt geweest van onze goal. Maar ineens, binnen de minuut stonden we met 2-1 achter. Het leek wel of het te gemakkelijk ging. Wakker geschud door de twee snelle goals van de spelers uit Roermond werd de achterstand omgebogen in een 4-2 voorsprong. Net als vorige week lijkt het of we beter gaan voetballen als we achter staan! Met 4-3 gaan we rusten.

Na de rust wordt het spel van de tegenstander wat gemener omdat ze Grashoek niet kunnen afstoppen. Gelukkig staan we ons mannetje en wordt er ook flink uitgedeeld aan de tegenstander, die langzaam aan wanhopig wordt net als de “supporters” uit Roermond. Helaas moeten we nog een aantal wedstrijden tegen teams uit deze omgeving en zullen we aan het commentaar langs de lijn moeten wennen. We bouwen de voorsprong uit en incasseren af en toe nog een tegendoelpunt. De teller stopt bij een 8-5 overwinning voor Grashoek. Prima gedaan jongens en meisje.