Het gaat niet altijd met vlag en wimpel.

vvVOS 7 (zon)

Mannen zondag, 3, 6e klasse 24

6 oktober 2013 12:00

Beste lezer,

Vandaag gingen weer op pad richting Venlo. Hier was onze tegenstander Vos 7.

Zoals u van ons gewend bent konden we weer niet met volle sterkte op pad gaan. Zwaar gehavend is misschien wel een betere omschrijving.

Lus kon niet aanwezig zijn, de zwarte parel en onze mascotte was naar Ajax met het nodige effect. Onze belofte van de oefenwedstrijden Rudy de milfhunter was op weekeind en onze vaste keeper Wielie had maar besloten om op vakantie te gaan.

Na zwaar onderhandelen met het tweede hadden we daar de keeper kunnen ontfutselen. Dit natuurlijk met in het achterhoofd dat we tegen de koploper moesten spelen.

Zoals elke uitwedstrijd beginnen we onze dag bij Leanzo waar we een heerlijke kop koffie aangeboden kregen. Na deze genuttigd te hebben zijn we op pad gegaan. Dit ging natuurlijk zonder problemen door het goeie management van onze wagenpark beheerder. Echter tot onze grote schok was het gewoon licht vandaag. De zon was al op, want we moesten om kwart voor elf vertrekken. Echter had de wagenpark beheerder geen rekening gehouden met het parkeren, dit was namelijk een probleem.

De aquamanager heeft eindelijk zijn bedrijfskaartje en deze schroomde ook niet om deze uit te delen. Hij moest en zou duidelijk maken dat hij de aquamanager was.

Aangekomen bij de Koel kregen we te horen dat we op het foute veld waren, we werden doorverwezen naar het sportpark verderop.

We kwamen erachter dat we toch eerder moeten vertrekken want de oudere in ons team hebben wat meer tijd nodig om warm te worden. Zeker na het lange uitslapen.

Voor de wedstrijd kregen we zoals elke week een speech van onze coach Piet, we waren gemotiveerd en gingen strijdlustig het veld op.

Na het fluitsignaal begonnen we dan ook sterk aan de wedstrijd, we zaten er fel op en het eerste kansje was voor ons maar deze werd niet benut.
Gedurende wedstrijd kreeg Vos de overhand. En al snel kregen wij de eerste goal tegen. Dit was een schot van een Vos speler die oorspronkelijk ongenadig hard langs zou gaan. Maar Vos had dit goed ingeschat en een speler liep hier dan ook slim tegenaan om deze zo in te tikken.

Onze keeper Maarten had hier dan ook al rekening mee gehouden en haalde zijn hengel weer tevoorschijn en deze kon dan ook zonder problemen uit het netje gevist worden.

Grashoek 3 was hier niet door uit het veld geslagen want we komen wel vaker op achterstand. We gingen er weer vol gas tegenaan maar al snel speelde onze aanvoerder Captain Ed de bal als een dieptepaas in de voeten van de tegenstander waardoor Maarten weer snel zijn vishengel tevoorschijn kon halen.

Het fluitsignaal volgde snel, het was rust.
Er werd wat gewisseld, onze spits Frankie T werd gewisseld voor onze Butcher Samson, deze speler die snel en behendig is zou het verschil gaan brengen. Ook onze kleine rooie creatieveling Kleine Frankie kwam de rechterflank bestrijken. Slipper met zijn vaste versnelling ging de linkerkant bezetten.

Dit resulteerde al snel in de drie en vier nul. Toch was het onze nieuwe aanwinst Wax die de spitsen leerde hoe het score moet. Gewoon ongenadig hard in een hoek, kansloos voor een keeper. De vier één!!
Mini begreep dit niet zo goed want die schiet gewoon met zijn slechte poot recht op de keeper. Deze werd dan ook weer snel gewisseld voor de meer scorende Frankie T. Echter deze kon het verschil ook niet meer maken.

Al bij al kunnen we stellen dat we gewoon overklast werden door de tegenstander.

We dropen dan ook weer snel af naar ons thuishonk Leanzo waar wij met een ongekende vechtlust aan de derde helft begonnen.

Dit begon goed hoewel onze kleine rooie duivel leek te solliciteren bij het tweede. Meer hierover in de toekomst.

Groetjes Tiepmiep.

Eendracht maakt macht!