Geen partij!

... (solo)

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 402

21 september 2013 10:30

Vooraf zou dit een spannende wedstrijd moeten kunnen worden. Op het toernooi in Neerkant waren we echt niet de mindere tegen deze "mannen" uit Heibloem. Dit was vanaf de eerste minuut toch net wat anders. De ploeg uit Heibloem voetbalde vooral slim, en met hun grotere spelers dwongen ze onze jongens ver terug. We kwamen wel tot aanvalle, maar bij balverlies werd de tegenstander meteen gevaarlijk. In de 3de minuut was het al raak voor SVVH, nadat Randy al verschillende ballen knap tegen hield verdween de bal toch in het doel. Een paar minuten later raakte Rijk beide palen. Coen zette de bal weer goed voor waarna Rijk snoeihard in schoot. In de negende minuut was het Coen die een corner van SVVH ongelukkig in het doel tikte. En nog geen minuut daarna was het weer Heibloem wat tot scoren kwam. Net voor rust kregen we nog een doelpunt tegen. Met 1-4 in de rust, moest het anders in de tweede helft. En dat deden onze boys. We kregen nog eerst een doelpunt tegen, maar daarna begonnen we toch beter te voetballen. Luuk Vanlier maakte een schitterende goal en onze jongens geloofde er weer even in. Het spel was niet slecht maar in de counter was het SVVH wat nog een paar keer scoorde. Randy complimenten voor je keeperswerk, en jongens goede inzet in de 2de helft maar Heibloem in deze vorm was een maatje te groot!

Volgende week uit naar Helden, weer een topper in de 2de klasse 402..