Een goede start!

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 402

7 september 2013 10:30

Stanley Cuijpers

Na 2x oefenen, een toernooi en de beker was het vandaag tijd voor de start van de nieuwe competitie. Omdat we in de voorbereiding wisselende resultaten hadden wisten we vooraf niet zo goed wat we konden verwachten. De jongens kregen "zoals gewoonlijk" de opdracht mee er samen hard voor te werken. Omdat Randy prestatie verlof had opgenomen begonnen we met de spits Luc in het doel. Vanaf de eerste minuut was duidelijk dat SV Grashoek de bovenliggende partij zou worden in deze wedstrijd. Er werd meteen gestart met goed voetbal en de eerste kans was er al binnen de minuut. Na 6 minuten werd er voor het eerst gescoord, het was Coen die een bal hard richting het Neerse doel afvuurde. Deze werd ongelukkig door één van de verdedigers binnen getikt. Van de 11de tot de 15de minuut scoorde we elke twee minuten een doelpunt, wat een riante 4-0 voorsprong met zich mee bracht. Daarna scoorde Neer netjes 2 minuten later ook. Net voor rust viel nog de 5-1 na een mooie solo van Jelle. In de rust viel er deze keer weinig aan te merken, gewoon doorvoetballen was het advies. En dat gebeurde met Coen in de goal, en Luc weer in de spits werd er nog 4x gescoord door de geel-zwarten. En daarmee kwam neer nog goed weg.. Op naar de volgende wedstrijd tegen RKMSV E2, ze wonnen hun eerste wedstrijd met 10-3 dus dat wordt een andere wedstrijd!