Weer een degelijke oefenpartij!

BEVO E2

Grashoek JO11-1

24 augustus 2013 9:30

Nadat onze mannen vorige week hadden afgerekend met de E5 van SV Panningen, en een zeer verdienstelijk toernooi gespeeld hadden in Neerkant. Mochten we vandaag uit spelen tegen BEVO E2. Een tegenstander die we vorig jaar voor een gedeelte ook als E3 tegen waren gekomen in de competitie. Vooraf werden er duidelijk taken toebedeeld aan onze jongens. Met goed spel en inzet moest het zeker gaan lukkan vandaag. Vanaf de eerste minuut was dit te merken. Grashoek was steeds aan de bal, en waar Beringe probeerde er uit te komen werd meteen fel gestoord. Heerlijk om te zien. Na 15 minuten spelen was het verschil al duidelijk 0-5, en werd het spel iets minder verzorgt. Net voor rust lukte het BEVO dan ook om nog een treffer te maken. Met 6-1 rusten was het resultaat. In de tweede helft begonnen we net zo goed als in de eerste. Omdat er goed vanuit de eigen positie gespeeld ontstonden er veel kansen. BEVO had hier niets meer tegen in te brengen. Het was dat hun keeper een geweldige helft keepte (keepte voor het eerst), anders had de uitslag nog veel groter kunnen zijn. Met 1-13 waren we zeker heel tevreden.

Volgende week zaterdag 31 augustus gaan we voor de beker voetballen in Meijel! Eens kijken hoe dat gaat... Vanaf dan komen ook de wedstrijd details op onze pagina!

Doelpunten:
Coen Gommans 5x