Jumbo Sportplaatjesactie

15 september 2023 7:00

De afgelopen weken zijn we druk geweest met het organiseren van de foto's voor de komende Sportplaatjesactie van Jumbo Panningen. Alle spelers, staf en bestuur zijn inmiddels gefotografeerd. De volgende stap is het samenstellen van het plaatjesboek en daarna kunnen de stickers worden verzameld!
Dank je wel Wilke, Peter-Jan en Gerard voor het adequaat oppakken van deze organisatorische uitdaging! Een speciale dank is op zijn plaats voor Peter Gubbels die belangeloos de honderden foto's voor ons heeft genomen!