Bereikbaarheid Sportpark

30 augustus 2023 17:45

U heeft het wellicht al gemerkt: er wordt flink gewerkt aan de Helenaveenseweg en dat heeft gevolgen voor de bereikbaarheid van ons sportpark. De fietsers kunnen er normaalgesproken goed langs al zullen ze op sommige stukken extra voorzichtig moeten zijn, zeker als straks de donkere dagen weer gaan aanbreken!
Voor de auto's is een omleidingsroute aangegeven loopt langs de Roomweg en Spiesberg.

De werkzaamheden zijn in fasen ingedeeld en zullen medio 2024 zijn afgerond:

Planning:
Week 36-39: deel van huisnummer 1 tot 6
Week 39-44: deel van huisnummer 5 tot 13
Week 44-49: deel van huisnummer 13 tot 19
Week 3-7 (2024): deel van huisnummer 19 tot 25
Week 8-16 (2024): deel van huisnummer 25 tot 35
Week 14-20 (2024): deel van huisnummer 35 tot inrit sportpark

Naar verwachting zal de overlast dus voornamelijk gelden voor verkeer uit de richting van het dorp.

ℹ Meer informatie? Kijk dan op de projectpagina van de Gemeente Peel en Maas: http://www.peelenmaas.nl/.../onderhoudswerkzaamheden...