In Memoriam Jan van Mullekom

6 juni 2023 16:15

Heel erg snel, veel te snel, is ons lid Jan van Mullekom overleden.
Jan heeft voor SV Grashoek veel betekend, niet alleen als voetballer, maar zeker ook als leider van zowel de jeugd als de senioren. Jaren heeft hij diverse teams onder zijn hoede gehad en was als mens en leider een zeer gewaardeerd persoon.

Ook als toeschouwer bij Mark en Paul was Jan vaak aanwezig samen met Nelly, evenals vaste supporters van het eerste elftal.

Het plotselinge verlies is onbeschrijfelijk en het gemis van Jan is voor eenieder erg groot. Wij zijn dankbaar voor alles wat Jan gedaan heeft voor SV Grashoek.

We wensen Nelly en de familie heel veel sterkte toe met het verwerken van dit zeer grote verlies.

Een bijzonder mens is uit ons midden, we gaan hem missen.

Bestuur en leden SV Grashoek

Jan_van_Mullekom_In_Memoriam.jpg