Bericht van de Ledenadministratie

27 september 2021 22:15

De ledenadministratie is een cruciaal onderdeel van de vereniging. We gebruiken deze administratie niet alleen om de leden en de staf aan te melden bij de KNVB en om de contributie te kunnen innen, maar we gebruiken deze ook om u via de e-mail of via de ouderwetse brievenbus informatie te sturen. Daarom is het van het grootste belang dat u ons van de juiste gegevens voorziet.

Natuurlijk loopt het aanmelden en afmelden via de ledenadministratie (zie adres hieronder), dat spreekt vanzelf. En twee keer per jaar valt de prachtige Peelrandkoerier in uw brievenbus, als we tenminste uw eventuele adreswijziging hebben ontvangen.

Verder zou het fijn zijn als u ons op de hoogte houdt van een eventuele verandering van uw e-mailadres. Dat geven we dan ook aan de KNVB door. Want wist u dat een aantal handige apps op telefoon en computer alleen werken via het bij de KNVB geregistreerde e-mailadres?

Dus vergeet ons niet als er iets verandert in uw contactgegevens!

Ledenadministratie:
Truus Janssen
Pastoor van der Sterrenstraat 20
5985RZ  Grashoek
[email protected]

Oh ja, we gaan zorgvuldig met uw gegevens om en nemen de AVG richtlijnen uiterst serieus.
Neem een kijkje in onze privacyverklaring