SV Grashoek week in lockdown

16 april 2021 20:45

Komende week geen sportactiviteiten op Sportpark de Peelrand.

In verband met het hoge aantal coronabesmettingen in Grashoek en helaas ook bij een aantal van onze leden, hebben we besloten om vanaf vandaag tot en met vrijdag 23 April geen sportactiviteiten te houden op ons Sportpark.

Dit besluit hebben we gezamenlijk met Jong Nederland en VC Grashoek genomen, ook zij schorten de (sport)-activiteiten minimaal op tot en met vrijdag 23 April.

Volgende week donderdag 22 April gaan we bekijken wat we na vrijdag kunnen gaan doen en zullen we iedereen opnieuw informeren.

Even de riem aantrekken met z’n allen en hopelijk snel tot ziens.
Laat je testen als je in aanraking bent geweest met iemand die positief getest of indien je klachten hebt. Op die manier kunnen we hopelijk zo snel mogelijk weer sporten.

WE MOETEN HET SAMEN DOEN!