Komt Limburgs kampioen uit Grashoek?

28 mei 2018 14:30

L1 presenteert deze zomer het Limburgs Kampioenschap Latjetrap. Deze is toegankelijk voor alle leeftijdsgroepen! Het kampioenschap zal verdeeld worden over vier voorronden (in juni) verspreid door de provincie en één finaleronde. Deze finaleronde wordt begin september afgewerkt in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade.

Het toernooi start met vier voorronden verspreid door de provincie en is voor alle leeftijden toegankelijk. Op zaterdag 9 juni 2018 14.00 uur wordt er afgetrapt in Beek op het terrein van VV Caesar. Een week later, op 16 juni om 14.00 uur, start de tweede voorronde op het terrein van RKSV Bekkerveld te Heerlen. VV Linne is op 23 juni om 14.00 uur in de gelijknamige plaats te gast voor de derde voorronde van het LK Latjetrap, waarna RKSV Wittenhorst te Horst op 30 juni om 14.00 uur de gastheer is voor de laatste voorronde. De vijf beste deelnemers veroveren een plek in de finaleronde, maar iedere voorronde kent daarnaast ook een individuele winnaar. De vier voorronden kennen een middag vullend programma, waarbij alle deelnemers meermaals in actie dienen te komen vanuit verschillende afstanden. Het programma van alle vier de ronden loopt tot ongeveer 18.00 uur.

Aanmelden via www.L1.nl/latjetrap