Vooruitblik op zaterdag 5 mei 2018

3 mei 2018 22:00

Slechts 5 jeugdwedstrijden op deze bevrijdingsdag, erg karig dus qua aantal, maar de amusementswaarde is des te groter! Een wedstrijd van de F-jes is sowieso prachtig om te zien, ècht een aanrader! Maar kijk ook eens naar de voorbeschouwing van de wedstrijden van de JO13, JO17 en JO19. Allemaal krakers...

11.00u    RKSVO JO9-3                                   -              Grashoek JO9-2

Onze helden van de JO9-2 wisten zich vorige week prima te herstellen van de optater die ze van Laar kregen. Komende zaterdag gaat de reis naar Ospel voor de confrontatie tegen het jongste F-team aldaar. We kijken uit naar een leuke pot voetbal in het zomerse zonnetje!

11.00u    BEVO JO9-2                                      -              Grashoek JO9-1

Gezien eerdere uitslagen bewegen beide ploegen zich ongeveer in de middenmoot van deze competitie. De kans is groot dat de toeschouwers, die natúúrlijk lekker op de fiets naar Beringe gaan, een spannende wedstrijd krijgen voorgeschoteld. Hopelijk vallen er veel doelpunten!

09.15u    FCV Venlo JO13-3                           -              Grashoek/Koningslust JO13-2

Als je onderaan staat is iedere wedstrijd een uitdaging. Zelfs als je tegenstander slechts één plaatsje hoger staat. Dit soort wedstrijden wordt daarentegen ook gezien als kans. Niet alleen op drie punten, maar vooral de kans om wat meer aan voetbal toe te komen. Wat meer onder de druk vandaan te komen. Onze dames en heren hebben al eerder laten zien zich niet zomaar gewonnen te willen geven. Vorige week nog scheelde het maar een haartje. Zaterdag zal ook alles op alles worden gezet.

15.00u    Baarlo JO17-2                                  -              Koningslust/Grashoek JO17-1

Het zal erom gaan zaterdag. De nummer 2 krijgt de nummer 3 op bezoek. We moeten aantekenen dat Baarlo nog geen puntverlies heeft, maar een wedstrijd minder heeft gespeeld dan koploper Wittenhorst. Het is aan de bezoekers om de focus op het voetbal te houden, niet te gehaast te spelen en fouten te vermijden. Dan is deze ploeg tot veel in staat. Laat maar eens zien dat de uitglijder tegen Wittenhorst een éénmalige was.

14.30u    DEV-Arcen/RKDSO JO19-1            -              Koningslust//Grashoek JO19-1

Na afloop van de krakkemige prestatie van vorige week werd er nog even in het frisse gras nagepraat over ieders ervaringen deze wedstrijd. Trainers en spelers staken de hand in eigen boezem en verwerken deze misser, hopelijk, als leerzame ervaring. Of het komende zaterdag tegen de combi uit Arcen en Lomm veel beter zal gaan zal de tijd ons leren. De JO19 wordt geteisterd door blessures en moet komende zaterdag wéér hulp inroepen uit de JO17.