Vullen of voeden? Díe prijs is vast binnen!

28 april 2018 9:00

Afgelopen vrijdagavond mocht een delegatie van svGrashoek afreizen naar het Mediapark in Hilversum. Onze vereniging is trotse winnaar van de maandprijs in de actie Vullen of Voeden: De Bewuste Kantine! De uit handen van presentator Wilfred Genee ontvangen prijs van € 500 zal goed besteed worden!

De actie Vullen of Voeden is opgestart door Lili Genee en heeft landelijke bekendheid gekregen door het TV programma Voetbal Inside van presentator Wilfred Genee (inderdaad, haar echtgenoot).

Het doel is om mensen meer bewust te maken van het belang van gezonde voeding. Eén van de verbaaspunten was de tegenstrijdigheid op de sportvelden, waar het sporten werd afgewisseld met chips, snoep en vette hap en nauwelijks met een gezonde, voedzame snack. Dit was aanleiding voor de vervolgactie De Bewuste Kantine waarin verenigingen worden uitgedaagd èn ondersteund om een alternatief te bieden.

Onze vereniging heeft die uitdaging opgepikt door onder meer het Balletje Breed op de kaart te zetten. De prijs van € 500 is een enorme duw in de rug om op korte termijn ook de andere plannen uit te werken en aan te bieden en zal dan ook daaraan worden besteed. Bij het begin van het nieuwe seizoen zult u daar meer van zien.

Sport moet worden geassocieerd met plezier èn gezondheid!

Voor meer informatie over de actie Vullen of Voeden, klik hier.