Vooruitblik op zaterdag 28 april 2018

26 april 2018 22:15

We zitten nu ongeveer op de helft van het seizoen en de geluiden zijn zeer positief! De teams blijken over het algemeen erg leuk te zijn ingedeeld, waarbij de tussenstand voor de één uiteraard wat gunstiger is dan voor de ander. Eén of meerdere kampioenschappen zijn zeker nog niet uitgesloten! Laten we daar nog niet te ver op vooruitlopen, eerst komende zaterdag. Loopt u mee?

10.00u  Grashoek JO9-2                                  -           Liessel JO9-4

Na alle vrij eenvoudige successen van de afgelopen weken kreeg de JO9-2 weer eens een fikse pets op de boks van de Laarse bezoekers. Met de moed der wanhoop kon toch nog drie maal worden tegengescoord. Hopelijk gaat het deze week beter!

11.00u  Grashoek JO9-1                                  -           Helden JO9-2

In een vrij stevige wedstrijd kon Grashoek vorige week uiteindelijk prima weerstand bieden tegen de bezoekers uit Reuver, maar de opgelopen achterstand kon niet meer ongedaan worden gemaakt. Komende zaterdag ontvangen we Helden, traditioneel een sterke tegenstander.

10.00u  Grashoek JO11-2                                -           RKMSV JO11-2

Het zal er zaterdag stevig aan toe gaan als de nummer twee en drie van de competitie elkaar ontmoeten op de Peelrand. Zowel Meijel als Grashoek willen aansluiting met de top behouden en in ieder geval een theoretisch uitzicht behouden op de eerste plaats. Titelkandidaat Koningslust, dat met erg leuk voetbal al tegen alle tegenstanders uit de top 6 heeft gespeeld, zal niet veel punten meer gaan morsen. Dan maar best of the rest!

11.30u  Grashoek/Koningslust JO13-2            -           Bevo JO13-1

Deze wedstrijd wordt gespeeld in Koningslust

In zowel Grashoek als buurdorp Beringe wordt verlangend uitgekeken naar deze wedstrijd. Immers, de stand op de ranglijst, onderaan met respectievelijk een 11e en een 12e plaats, belooft een waar spektakel. Dit lijkt dè kans op een driepunter en daar gaan we voor met zijn twee-en-twintigen!

12.30u  Grashoek/Koningslust JO13-1            -           Veritas JO13-1

Deze wedstrijd wordt gespeeld in Koningslust

De cijfertjes lijken wel in spiegelbeeld van elkaar. Veritas heeft er nog maar één verloren en Grashoek/Koningslust nog maar één gewonnen (tegen 4 verloren). Die cijfertjes zeggen dus dat het een zware kluif zal worden voor de thuisploeg komende zaterdag. De geel-zwarten zullen het van opperste concentratie en inzet moeten hebben. Succes en veel plezier!

14.30u  Grashoek/Koningslust JO15-1            -           America/Meterik JO15-1

Deze wedstrijd wordt gespeeld in Koningslust

Vorige week zette Ysselsteyn de thuisploeg met 2-5 op haar nummer, verstevigde haar tweede plaats en kan zelfs de eerste plaats van Baarlo afpakken als komende zaterdag hun onderling duel wordt gewonnen. Grashoek/Koningslust kan vanuit haar bronzen positie alleen maar doorgaan met zelf de punten te sprokkelen en hopen dat de kemphanen punten morsen.

15.00u  Koningslust/Grashoek JO19-1            -           America/Meterik JO19-2

Deze wedstrijd wordt gespeeld in Grashoek

Het tragische uitvallen van Joep vorige week maakt het er allemaal niet makkelijker op voor Jo. Ook Rick wordt nog steeds node gemist en meerdere spelers hebben last van kleine en wat grotere ongemakken. Doordat de JO17 is afgelast (omdat hun tegenstander ook met ongemakken zit) kan in ieder geval uit dat team worden geput.