In het kort: zaterdag 24 maart 2018

25 maart 2018 16:45

Eindelijk weer het geurige groene gras op, wat hebben we er lang naar uitgekeken. En het lentezonnetje maakte er ook nog bijna een warme dag van. Maar, genoeg over het weer! Laten we een rondje maken langs de velden waar vandaag het Grashoekse geel-zwart was vertegenwoordigd.

Panningen/Egchel JO9-5                              -              Grashoek JO9-2                               4-12

Kijk eens aan, onze jongste trots kreeg het echt op de heupen en scoorde net als in de vorige wedstrijd maarliefst 12 keer. Gelukkig mocht ook Panningen/Egchel in de tweede helft een aantal maal juichen. Volgende week een extra wedstrijd tegen Koningslust!

Bieslo JO9-1                                                   -              Grashoek JO9-1                               5-2

De sfeer zit er goed in bij de JO9-1. De wedstrijden worden misschien niet allemaal gewonnen, maar de spelers merken dat echt niet onder hoeven te doen voor de tegenstander. Er zo wordt het de op papier sterkere tegenstanders toch steeds weer moeilijk gemaakt. Als dan ook nog de strafschoppen worden gewonnen... FEEST!

Helden JO11-4                                                -              Grashoek JO11-2                             3-2

Deze tegenstander is inmiddels goed bekend bij onze JO11-2. We hebben ze, toen onder de naam JO10-1, al verschillende malen ontmoet de afgelopen maanden, met wisselende resultaten. Ook nu was het een spannende wedstrijd waar, dit keer, Helden met de punten aan de haal ging.

Venray JO11-7                                                -              Grashoek JO11-2                             1-9

Het lag in de lijn der verwachting dat Grashoek de bovenliggende partij zou zijn vandaag. Geen enkele maal kon de bezoekende ploeg aan het wankelen worden gebracht. We zagen dat de spelers oog hadden voor elkaar zodat posities vloeiend van elkaar werden overgenomen een mooi plaatje! Door de wederom enorme uitslag is de koppositie verstevigd.

Venlosche Boys JO13-5                                -              Grashoek/Koningslust JO13-2      6-4

Dit keer was het de tweede helft waarin de JO13-2 haar "finest moments" kende. Na een zwakke eerste helft kon in het tweede bedrijf de opgelopen achterstand van 5-1 flink worden ingelopen. Het team raakt steeds beter op elkaar ingespeeld en voerde de opdracht: "blijf bij je mannetje" prima uit.

DESM JO13-1                                                  -              Grashoek/Koningslust JO13-1      3-2

Geen info ontvangen.

Sparta/Kronenberg JO15-3                           -              Grashoek/Koningslust JO15-1      1-2

De eerste helft was voor de bezoekers, maar op de één of andere manier werden de teugels na de ranja weer wat losgelaten. De aansluitingstreffer van Sparta/Kronenberg schudde het team gelukkig weer wakker, waardoor de eindstreep zonder al te veel moeite werd gehaald. Verdiende overwinning!

United/BVV'27 JO17-2                                   -              Koningslust/Grashoek JO17-1      1-4

We zagen een zeer vermakelijke wedstrijd waarin de JO17 liet zien dat ze tot heel wat in staat zijn. Doordat de tegenstander veel ruimte bood werden de bezoekers niet tot een te hoge handelingssnellheid (met de daarbij behorende fouten) gedwongen. De ruimte gaf ook gelegenheid tot een aantal mooie persoonlijke acties en meerdere prima combinaties, helaas niet altijd gevolgd door een goal. Dit smaakt naar meer!

Wittenhorst JO19-2                                        -              Koningslust/Grashoek JO19-1      6-1

De oefenwedstrijd werd al terecht verloren, maar in deze reguliere wedstrijd was de gehavende JO19-1 helemaal geen partij voor deze tegenstander. De geel-zwarten kwamen geen enkel moment in hun comfortzone en dat was frustrerend.Een foutje hier en daar maakte het er al niet beter op...