Start voorjaarseizoen jeugd

26 januari 2018 13:45

De onrust is al bij menig voetballer voelbaar: het voorjaarsseizoen komt eraan! De competitie-indelingen zijn bekend en de jeugdspelers en hun ouders hebben al informatie gekregen over de start van de trainingen en de eerste (oefen-)wedstrijden. We zetten het hieronder nog even op een rijtje.

-De teamindeling is vrijwel ongewijzigd. Alleen de JO13-1 en JO13-2 zullen iets worden uitgebreid door de plotselinge, maar geweldige, toestroom van een aantal voetbalmeiden uit Koningslust. Welkom dames!

-De leiders spreken met de ouders af wanneer de trainingen weer beginnen. Voor de meeste teams is dat in de week voorafgaand aan 17 februari 2018, maar de oudere teams zijn alweer flink aan het trainen!

-Op 17 februari 2018 zijn oefenwedstrijden gepland voor de meeste teams. Kijk op de website onder Wedstrijdinfo/Vriendschappelijk voor de wedstrijd van jullie team. Let op: de aanvangstijd van de thuiswedstrijden kan afwijken van wat jullie gewend zijn!

-De competitie begint een week later, op 24 februari. De indelingen staan op de website onder Teaminfo/team/Teaminformatie/Competitie. De leiders hebben er al naar gekeken en voorspellen allemaal een leuk seizoen!

-De thuiswedstrijden van de JO19 en JO17 zullen dit voorjaar in Grashoek worden gespeeld. Ze trainen in Koningslust. Bij de JO15, de JO13-1 em JO13-2 is dat net andersom. Die spelen "thuis" in Koningslust en trainen in Grashoek.

-In het weekend van 1, 2 en 3 juni zijn toernooien gepland voor alle jeugdteams.

Veel plezier, fijn seizoen!!!
De Jeugdcommissie