Spelregelavond SV Grashoek

9 januari 2018 19:00

Op 18 januari komt Ed Janssen (KNVB scheidsrechter) uit Meijel een spelregelavond verzorgen voor SV Grashoek.

Ed Janssen presenteert deze spelregelavond met veel enthousiasme, actueel beeldmateriaal en een boel humor. Voetballers van alle seniorenteams en de A en B (inclusief de voetballers van Koningslust), vrijwilligers en supporters zijn welkom. De spelregelavond zal om 20:00 uur van start gaan.

Om een beeld te krijgen van het aantal deelnemers willen we vragen om je naam in te vullen op dit formulier (wanneer je van plan bent aanwezig te zijn): Inschrijfformulier spelregelavond