Deze week is Week van de Scheidsrechter

6 oktober 2017 8:45

Deze week is weer de “week van de scheidsrechter”.

In de week van de scheidsrechter willen we als SV Grashoek dan ook alle scheidsrechters en dus zeker onze eigen clubscheidsrechters extra in het zonnetje zetten. Hierbij mogen we  onze grensrechters (assistent scheidsrechters) niet vergeten die wekelijks, samen met de scheidsrechters,  vrije tijd opofferen zodat onze voetballende leden een leuke wedstrijd kunnen voetballen.

We roepen jullie bij deze dan ook op om extra stil te staan bij deze groep vrijwilligers die elke zaterdag en zondag belangeloos klaar staan om alle wedstrijden in goede banen te leiden.

Mensen die dus allen een dikke pluim verdienen!