Nieuw (mobiel) Digitaal Wedstrijdformulier

18 juli 2017 9:45

Dit is een belangrijk bericht voor scheidsrechters, begeleiding en spelers. Met ingang van het seizoen 2017-2018 worden de wedstrijdgegevens niet meer via de computer verwerkt, maar via de app Wedstrijdzaken. Deze app is voor ieder lid van de KNVB te downloaden en geeft, na inloggen met je eigen e-mailadres, informatie over jouw team en de wedstrijden die voor je gepland staan als speler, leider of scheidsrechter. Sta je nog met het e-mailadres van je ouders geregistreerd? Geef het juiste adres even door aan Truus Janssen.