Vooruitblik op de inhaalwedstrijden

13 april 2017 19:00

Zaterdag 15 april staat op de KNVB speeldagenkalender als een inhaaldag ingepland. Twee teams maken daar gebruik van: de O11-2 en de O13-1. Komende woensdag speelt ook de O9-1 haar inhaalwedstrijd. Kijkt u mee naar de voorbeschouwing voor deze wedstrijden?

Zaterdag 15 april 2017
09.15u Reuver JO11-5 - Grashoek JO11-2
Grashoek heeft op de helft van het seizoen maar één wedstrijd meer gewonnen dan Reuver. De thuisploeg kan met een goed resultaat dus langszij komen. De wedstrijden van de afgelopen weken, waaronder die tegen de koploper Roggel, hebben echter laten zien dat Grashoek zich niet gemakkelijk laat vastzetten. De tegenstander moet zowel scorend vermogen als een sterke verdediging hebben om van Grashoek te kunnen winnen.

11.30u Grashoek/Koningslust JO13-1 - ODA JO13-2
Deze wedstrijd wordt gespeeld in Koningslust
Onze O13 draait goed mee in de nieuwe competitie. Twee gewonnen en één, tegen de koploper, verloren. Vandaag komt de nummer 3, ODA, op bezoek. De enige reden dat ODA niet bovenaan staat is omdat ze een wedstrijd minder hebben gespeeld dan Veritas. Hun onderlinge confrontatie eindigde in een gelijkspel. Een goede ploeg dus. Wat is het strijdplan van de O13?

Woensdag 19 april 2017
18.45u Roggel F1 - Grashoek JO9-1
De O9-1 gaat op bezoek bij een nog puntloos team. Daar moet echter wel bij aangetekend worden dat de zwart-witten wel al 3 van de 4 topploegen uit deze competitie hebben getroffen. De O11-2 maakt een goede kans, maar van onderschatting mag geen sprake zijn.