Inschrijving Minitoernooi Grashoek 2017 geopend!

8 april 2017 11:15

Het moment is daar. Inschrijven voor Minitoernooi Grashoek 2017. Vanaf morgen, zaterdag 8 april, is er de mogelijkheid om jouw team in te schrijven en er voor te zorgen dat jouw team ''de koker in gaat'' voor het Minitoernooi Grashoek op zaterdag 10 juni.

Inschrijven is dit jaar mogelijk via onze nieuwe website: www.minitoernooigrashoek.nl. Tevens is er de mogelijkheid om jouw inschrijving te voltooien via iDEAL. Uiteraard hebben we ook aan onze internationale gasten gedacht, jullie kunnen je inschrijving voltooien door het inschrijfgeld over te maken. Check daarvoor de site!

Check ook even ons event op Facebook, zet jezelf op aanwezig en nodig al je vrienden en vriendinnen uit!
Wij hebben er zin in en zien jullie inschrijvingen graag tegemoet!