SponsorKliks

22 maart 2017 13:30

Op de SV Grashoek site staat, aan de rechterzijde, sinds kort een banner van SponsorKliks.
Wat is SponsorKliks? Dat leggen we kort graag aan u uit.

Wat is SponsorKliks?
Het gratis sponsorconcept van SponsorKliks is in 2011 ontstaan en zorgt ervoor dat leden, supporters en overige betrokkenen hun favoriete vereniging gratis kunnen sponsoren middels uw internetaankopen.

SV Grashoek ontvangt een commisie over de internet aankopen
Een groot deel van de ontvangen commissie keert SponsorKliks uit aan de SV Grashoek. Via een unieke SponsorKlikspagina kun je de aankopen doen en steun je SV Grashoek.
Deze opzet is onlangs geintieerd als proef op de SV Grashoek website.
We zijn benieuwd naar de mogelijkheden en danken alvast voor uw steun aan SV Grashoek.

Klik op deze link om direct de webwinkel uit te zoeken.