Symbolische overhandiging voetbalplaatjes SV Grashoek 25 maart

20 maart 2017 20:00

Zaterdag 25 maart vanaf 14:15 symbolische overhandiging eerste voetbalplaatjes verzamelalbum SV Grashoek i.s.m. Jumbo Panningen!

Eindelijk is het dan zo ver. Vanaf maandag 27 maart ontvangen klanten van Jumbo Panningen bij € 15,-* aan boodschappen een setje met SV Grashoek-voetbalplaatjes gratis.
Vraag aan familieleden en kennissen of ze ook voor je willen sparen. Op deze wijze wordt het vrij eenvoudig om alle verschillende plaatjes bij elkaar te sparen.

Sparen en bewaren in het unieke SV Grashoek-verzamelalbum

Alle 246 voetbalplaatjes kunnen worden bewaard in het speciaal voor SV Grashoek ontworpen voetbalplaatjes verzamelalbum. Ieder individueel gefotografeerd lid krijgt een gratis verzamelalbum verstrekt!

Zaterdag 25 maart zal er op het voetbalveld van SV Grashoek een symbolische overhandiging plaatsvinden van het eerste album tussen Harald van Beek (Jumbo) en Ger Spreeuwenberg (voorzitter van SV Grashoek). Iedereen is, vanaf 14:15 uur, van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Na het officiële moment is er voor elk gefotografeerd lid de mogelijkheid om zijn gepersonaliseerd album te bemachtigen. Kun je hier zaterdag niet bij aanwezig zijn, dan kun je je album alsnog bij je eigen leider ophalen.

Zorg dat je het album tijdig in je bezit hebt, zodat je vliegend van start kunt gaan met het sparen van alle plaatjes van SV Grashoek.

Overige leden en geïnteresseerden kunnen het album aanschaffen bij Jumbo Panningen.

Namens het bestuur van SV Grashoek en Jumbo Panningen, tot zaterdag en veel spaarplezier toegewenst!

* exclusief tabak en emballage