Bestel uw eigen mok, poster of sleutelhanger! Verlengde Termijn!

10 februari 2017 19:15

In tegenstelling tot wat er op het bestelformulier staat, kunnen de mokken, poster en sleutelhangers besteld worden tot 30 april.

De foto's zijn allemaal gemaakt en vanaf 27 maart kunnen de plaatjes 8 weken lang bij de Jumbo in Panningen verzameld worden. Een leuk extraatje is dat u nu een mok, een poster of een sleutelhanger kunt bestellen met een foto van uzelf, uw (klein)zoon (klein)dochter. Bestellen kan tot uiterlijk 30 april via bijgevoegd formulier.

Een week voorafgaand aan de actie krijgen alle gefotografeerde leden een gepersonaliseerd album uitgereikt. Extra albums kun je kopen voor €4,95.
Tijdens de actie krijgen klanten van de Jumbo bij iedere €15,- aan boodschappen een setje plaatjes.

De spaarders kunnen dan bij de kassa vragen om svGrashoek plaatjes en die verzamelen in een uniek en prachtig opgezet svGrashoek verzamelalbum.

Ook is er de mogelijkheid om de plaatjes op een mok, sleutelhanger of poster te laten drukken. Zie hiervoor de bijgeleverde flyer.

Klik op het formulier, print uit en vul in.

Lever het ingevulde bestelformulier uiterlijk 30 april in bij Gerard Pijnenburg, Past. Goossensstraat 5.
De bestelling dient wel vooraf betaald te worden!