Wijzigingen Jeugdbestuur

29 december 2016 9:45

Op de valreep van 2016 mag het jeugdbestuur liefst 3 nieuwe leden begroeten. Marco Smeets, Martijn van Haastert en Frank Schilder nemen zitting in de jeugdcommissie. Marco in de rol van coördinator E-F-kabouters, Martijn gaat ervaring opdoen om een toekomstige functie over te nemen, Frank neemt het wedstrijdsecretariaat over van André Rijs die waarnemend voorzitter is. De overige leden van de jeugdcommissie zijn Leon Gommans, Richard Janssen en Robin Peeters. Voor de contactgegevens van de leden zie clubinfo-organisatie-commissies. We wensen de nieuwe leden veel succes!