Een waardige seizoensafsluiting met een geslaagd Minitoernooi en feestavond

12 juni 2016 14:30

Het eerste Minivoetbaltoernooi nieuwe stijl bleek een enorm succes. Het weer zat natuurlijk mee en de Peelrand werd door honderden deelnemers en toeschouwers in bezit genomen. Na de prijsuitreiking volgde nog een super feestavond! De organisatie wil bij deze iedereen hartelijk bedanken voor hun bijdrage.

We bedanken natuurlijk de deelnemers en de toeschouwers, maar mogen zeker niet de mensen achter de schermen vergeten, zoals de toernooicommissie zelf. Zij zijn al in september met de voorbereiding begonnen. Maar denk ook aan de opbouwers, de opruimers en horecavrijwilligers, de bonnenverkoop en het secretariaat. We danken de scheidsrechters die alle wedstrijden in goede banen wisten te leiden. Een dankjewel voor Frans Vanlier die wederom de EHBO voor zijn rekening nam. Dankjewel Jac Haenraets, voor de prachtige foto’s die deze week op de site te bewonderen zijn. Dank voor Jan Strik voor het lenen van een extra tent.
Een extra vermelding voor onze Martien Peeters voor zijn tomeloze inzet, creativiteit en het antwoord op alle technische vragen.
We danken de sponsors voor hun bijdragen, vvKoningslust voor de super goaltjes en de Gemeente Peel & Maas voor hun medewerking, de vlaggen en containers.
We hopen dat de omwonenden niet tè veel overlast hebben gehad…

Tot volgend jaar!!!

De volgende winnaars van het Minitoernooi:

Heren Prestatief:             Begåvning FC

Heren Recreatief:            F.C. De natte zadels

Dames:                           Zummere

Gefeliciteerd!

De foto’s volgen binnenkort!