Toernooien in Koningslust voor D en C zéér geslaagd!

22 mei 2016 16:15

Dit weekend hebben de D1 en de C1 deelgenomen aan het jaarlijkse toernooi in Koningslust. Beide teams hebben een super-voetbaldag gehad. Omdat de jeugdafdelingen van Koningslust en Grashoek volgend seizoen intensief gaan samenwerken werd er over en weer ook belangstellend gekeken naar de nieuwe teamgenoten. Voor de prachtige foto's die van de toernooien zijn gemaakt moet u even doorklikken.

Zaterdag was de D aan de beurt. Na met glans de poule te zijn doorgekomen werd de kruisfinale op ongelukkige wijze verloren. Naast de beker voor de vierde plaats kon ook de sportiviteitsprijs in ontvangst worden genomen!
De foto's van de zaterdag vind u hier

Zondag kon de C in de kruisfinale nog afrekenen met Bevo, maar in de spannende finale tegen Kessel C1 deed een afstandsschot ons de das om. Toch een tweede plaats: Chapeau!
De foto's van de zondag vind u hier