Vooruitblik op zaterdag 26 maart 2016

23 maart 2016 19:00

Deze zaterdag wordt de extra competitieronde gespeeld, niet alle teams komen in actie. Alleen de D1 speelt thuis, maar we verwachten een wedstrijd die zeer de moeite waard is om te zien. Wat vroeger op de dag zijn dan de E1, F1 en F3 al in actie geweest. Een wat kortere voorbeschouwing derhalve.

10.30u  RKMSV F6          -             Grashoek F3

Ook Meijel heeft nog steeds een gezonde jeugdafdeling al bleef het aantal F-teams dit jaar steken op 6. De eerste drie wedstrijden gingen verloren, dus dit team is hard toe aan een overwinning. Grashoek heeft een flinke sprong in het klassement gemaakt na de 1-2 overwinning in Neer vorige week. Op de site van RKSVN staan nog een aantal mooie actiefoto’s!

09.00u Merefeldia F3     -             Grashoek F1

Vanwege de alfabetische volgorde staat Grashoek bovenaan, maar verder zijn er geen verschillen in de cijfers tussen deze twee ploegen, zelfs de shirtjes zijn gelijk... We zitten nog niet op de helft van het seizoen, maar een wedstrijd tussen twee koplopers heeft toch een extra dimensie. Je weet zeker dat je tegen een goede ploeg speelt. Daarmee weet je ook dat, àls je wint, je een grote stap naar een kampioenschap hebt gemaakt. Extra spannend voor de spelers, leiding en publiek van beide ploegen! Kan Grashoek de afwezigheid van de vaste keeper opvangen?

09.30u  FC ODA E3          -             Grashoek E1

Het is voor ODA wat lastig om het hoofd boven water te houden dit voorjaar. Na drie thuiswedstrijden zijn er nog geen punten verdiend. Twee weken geleden nog ontmoetten de opponenten van vandaag elkaar op de Peelrand. Daar wist Grashoek de wedstrijd met 6-3 naar zich toe te trekken. Zaterdag de terugwedstrijd in Weert. Hebben de gastheren zich goed voorbereid op deze inmiddels bekende tegenstander?

11.30u  Grashoek D1      -             MMC Weert D2

Vanuit de cijfertjes bezien moet Grashoek hier de punten gaan pakken tegen MMC en zich terug bij de top-3 spelen. De tegenstander staat puntloos in de staart van deze poule. Nog maar even verder kijken naar de cijfers. Wist u dat er per wedstrijd van Grashoek D1 gemiddeld “maar” 2 doelpunten vallen? Dat is het minste van alle teams in deze poule… De effectiviteit moet omhoog, zo heeft de coach al meerdere keren betoogd.